Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Stupid-Flanders skrev:Fick en glad överraskning till bilen idag :D Mer info kommer senare :wink:
Fick de idag så nu åker plast-träet äntligen ut :D

Bild

Nu är bara frågan vilken färg de ska lackas i. Har en idé men vill gärna höra era förslag först. Silver är INTE ett alternativ. (Inredningen är ljusbeige)
Stupid-Flanders skrev:Har även fettat in rattstången idag så jag slipper höra gnekandet när jag svänger :-)-)

Hur kommer man åt det? och vad för fett körde du med?
Bilder på inredningen kommer ikväll eller i morgon.

Nigthtmare: Så är är det på V70:n, vet inte om det är samma på s40. Hittade en fetttub här på jobbet jag tog från. Kan kolla senare vad det var för något. 5-56 som jag testade första gången hjälpte en vecka ungefär så det är inget att rekomendera.

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 19&t=29109
Jag var nästan och tro att du hade bytt stolen. Stor skillnad :-)-)
När det gäller dinna plast delar till dörrarna jag tycker att du ska ha samma färg som i mittkonsol och instrumentet om du vill inte bytta färg till allt.
Kromade skulle kankse också passar.
Det är min åsikt min smak det är du som bestämmer. :wink:
Stupid-Flanders skrev: Nu är bara frågan vilken färg de ska lackas i. Har en idé men vill gärna höra era förslag först. Silver är INTE ett alternativ. (Inredningen är ljusbeige)
Lutar åt att de blir Svart Metallic (samma färg som bilen)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]

Hej! Jag funderar på att byta maskin i min […]

Verkstadshandbok