Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Vad less man är nu.

Fick idag kontaktstycke till dimljusknappen av Grammse (Tack Grammse)
så jag tog upp bilen på gården och började koppla och då så klart så cyklar snorungar förbi bilen och vad händer,ungen cyklar in i höger framskärm och ger min skärm 4-5 dm stor repa ända ner till grunden :cry:

Sa till henne att säga till hennes mamma och hennes pappa kom efter ett tag med förvarsinställning för han började gapa om att jag fick skylla mig själv för att jag hade bilen inne på gården.

Efter en liten diskussion så började han lugna ner sig och jag frågade om han inte tog på sig det- jo jag måste väl svarade han.

Hade det varit min unge så hade jag tyckt det hade varit förjävligt och betalat utan att gnälla,området här tar alla in sina bilar för tvätt, städ mm utan några gnäll från grannar men så fort det händer nåt så sjunger det en annan melodi, en sak som bör tillägas är att deras son för ett par år sen kastade sönder en vindruta när han lekte med min son, deras son erkände att han hande gjort det och att min son va oskyldig men eftersom dom va sådana bra kompisar och att jag hade bra kontakt med föräldrarna så hjälpe jag till att betala hälften så det sa jag nu till han att vi gnällde inte en sekund över att vi betalade fast vi inte behövde det.

Så nu ska det bli intressant och se vad som händer, behöver jag säga att jag är på dåligt humör :-(O)
Ingen dålig skada det där urk e det metalliclack med sen så är det ett hvete att få bra.
oh, shit.... ja, vissa grannar kunde man klara sig utan, vi har bilförbud framför våra dörrar (här har alla lägenheter egen ytterdörr, altså inget trapphus) men vid städning osv skiter jag fullständigt i det. och ingen har sagt något än iallafall, brukar tillochmed dundra in med min Firmabil, Renault Master när jag är hem på lunch, men det sticker nog lite i ögonen på vissa.

skönt att han ar villig att betala skadan iallafall, men det är ju skit endå
Nä fyy satan så trist! :( Lider verkligen med dig.
Nightmare89 skrev:Faan va skit :evil: Jävla unge som förstör ens bil.
Jag tror iofs inte att grabben gjorde det med flit, snarare otur och sånt som kan hända när barn är i farten. Däremot så är det ju väldigt tråkigt om föräldern sen ska hålla på och tjaffsa om det :(
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 37

Det säljs i princip inga fyrhjulsdrivna diese[…]

, så jag kan dra 300 kg mer jämfö[…]

Jag hade detta meddelandet på min 2014 V70 t[…]

Så här i efterhand hade jag aldrig k&ou[…]