NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av MAistro
v30 ska ju komma snart oxå har jag för mig. Någon som vet hur det går för den modellen. Har hört lite inside från Volvos designavdelning att den är i princip klar.
av jumu01
Den är ruskigt snygg!
av Kluster
Ja, jag gillar faceliften mer och mer ju mer jag tittar på bilderna och filmsnuttarna. Tycker dock de hade kunnat gjort om baklysena liiiite mer.
av jumu01
Lycka till med bilköpet, medans vi andra som tycker att den nya C30 är snygg kan inget annat göra än att dregla! :wink:
av Kluster
MAistro skrev:v30 ska ju komma snart oxå har jag för mig. Någon som vet hur det går för den modellen. Har hört lite inside från Volvos designavdelning att den är i princip klar.
Du själv verkar ju sitta inne med mycket information eftersom du säger att "den är i princip klar"...
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Om något från volvos desiegn avdelning sägger att den "i Princip är klar" så innebär ju inte det att produktionen tas fram med en gång. Jag vet volvos lina till XC60 i Gent byggdes väldigt länge innan några bilar producerades där.
244 - Bälte bak

När min äldre dotter fick sitt körk[…]

hejsan jag funderar på att skaffa en ny xc60[…]

Du säger att du kör Tesla men samtidig[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Ok tack för hjälpen så här l&[…]