Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Jepp men de är bara att bryta ihop å komma igen.

Idag klockan 16.00 möter Leksand grisboofors, brukar kunna bli rätt hårda matcher.
Tur att den sänds på Viasat hockey, världens bästa tv-kanal.
Användarvisningsbild
av bjompa
Helvete va Leksand spelade dåligt idag, man kan ju vara jävligt glad me en pinne iaf, ganska skönt att få in 3-3 när de bara va 6 sekunder kvar, dom tog ut målisen i BP.

Men men, de kanske inte gjorde så mycke de är väl ändå 49 matcher kvar.
Användarvisningsbild
av TheBree
Troja får faktiskt skylla sig själva lite att de förlorade borta mot Oskarshamn, i alla fall vad jag har förstått på folk som var där och såg matchen. Man skulle tydligen spelat riktigt bra i första och borde redan ha avgjort där. Sen i andra fick ju Tommy Salo (tränaren i IKO) gå upp på läktaren, då hade Troja ett 5-3 läge. Men lyckades inte punktera matchen (stod 2-0 då) efter det så jobbade sig IKO mer och mer in i matchen och i slutet av tredje (tror jag det var) gör de 3-2 och matchen är förlorad.

Nu känns det som att det måste komma en vinst hemma mot Björklöven på tisdag. Om det blir förlust där så tror jag inte att de orkar ladda om självförtroendet till Malmö borta på Fredag (som för övrigt sänds på S24.se). Och ser vi yterligare en omgång längre fram så spelar det mot AIK hemma den 30e och Mora borta den 3dje. Det är många tuffa matcher direkt och det känns som att dessa matcher kommer avgöra väldigt mycket om hur det kommer gå för Troja denna säsongen.

Visst, serien är lång. Men det gäller ändå att vara med från början!
Användarvisningsbild
av camaro69
Åhhh, vad är "gött" för något? :roll:

:wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
Har hällt upp en öl och sitter nu och tittar på Modo - Brynäs på tv'n.

Det står 1-1, Brynäs har ägt matchen i 1.5 period men är hopplöst ineffektiva.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Hoppas att BIF tar sin första seger denna säsong :D Gevalia när du får oväntat besök :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23

Den "vanliga" facelift-grillen har kro[…]

ABS ring/sensorring

Har en XC60 -14 4wd med krånglande felkod p&[…]

Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]

Felkod B5

Försökte gå in på lä[…]