Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jojjevg
Detta kan inte vara sant. Men tyvärr det är.
Kommer ni ihåg att den 12/8 hade jag beställt en streamer till ruta med texten volvo?
I mina favoriter hade jag företags gammal sida och det gick ju att beställa och jag hade fått en orderbäkreftelse också. Jag fick vänta till den 31/8 och fick inget. Då ringer jag till de och bla bla........bla, han sa att det ska skickas inom ett par dagar.
Vad blev det? .....................Fick vänta en vecka.
Då gör jag så här. Den 8/9 var inne på derras nya sida, registrerade mig igen och lagt en ny beställning.
Efter en vecka ringer jag till de några gånger men antingen var upptagen eller kom fram till telefonsvarare att de kunde inte svara pga arbete. Detta har hänt några gånger till, fram till idag som jag gjorde sista försök vid 13.00 tiden.
Jag tänkte får jag inte få tag på de igen jag beställer från en annan.
Vad tror ni det blev?
När jag var inne på dekaltrim vid 13.20 och kolla lite grann om streamers får jag ett tel. samtal från den andra företag. De hade sett numret att de hade missat samtal. Det var en tjej denna gång.
Jag fick förklara till henne hur det har gått till. Hon sa att hon skulle kolla upp det och ringa mig imorgon. :?:
Nu undrar hur länge ska jag vänta till. ?:-/
Det är bara bra att det är mot postförskott och man behöver inte leta efter sina pengar iaf.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 27

:-) Har en som jag köpt ny i Ludvika för[…]

Att sälja en bil som är problemfri, bara[…]

Hjuksprut som "äter" på f&aum[…]

Låter som glapp eller fel i givardel, byte a[…]