NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jumu01
Poseidon gör du lackförseglingen innan marodörerna hinner ut på vägarna och skita ner dom med salt?
Senast redigerad av 1 jumu01, redigerad totalt 0 gånger.
av edenborn
Jag fick nu i Tisdags min V50 S/S DRIVe Momentum med massa annat roligt tillbehör, stora ljudpaketet mm mm. :-)

Jag ordnade så att Volvo körde bort bilen till Ditec med fabriksplast och allt fortfarande på. Där impregnerade dom invändingt, Ditec behandlade den, samt solfilma 5 av rutorna. Blev supernöjd.

Jag håller med om att leveranstiderna inte är särkilt schyssta. Beställde min den 25e Juni och fick den nu i Tisdags. Lägg också märke till att leveransdatum är dagen Volvo får den, inte när den är leveransklar. De brukar reservera sig med 10 dagar för detta.
Användarvisningsbild
av poseidon
Att det tog så lång tid för dig är ju för att de har stängt typ 3 veckor på sommaren.

Solfilm skall jag ha men det är Lelax så jag vet inte var det görs någonstans.
av edenborn
poseidon skrev:Att det tog så lång tid för dig är ju för att de har stängt typ 3 veckor på sommaren.

Solfilm skall jag ha men det är Lelax så jag vet inte var det görs någonstans.
Sommarstängt hade de inte i Gent, Holland där V50:an byggs. dock tror jag också att de gick på halvfart under semester perioden. Jag kan ha fel men det är info jag fick av min ÅF.
av tylo
Jeg hentet også min på tirsdag (V50 DRIVe s/s momentum++) - bestilt 3. juli. Herlig bil, synes den trekker veldig bra for en 1.6 liter (hadde 1.6 bensin før). Start/stop fungerer også bra, men det er litt uvant ennå.
Registreringsskyltsbelysning var?

Nu har du fått många bra svar. Annars […]

AC problem V70 2016 D3

Då är det väl bara en felsökn[…]

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]