Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

anderzohn skrev:är så trött på den men ingen vill köpa den...så snart åker den i garaget så får den stå å samla damm tills ja får sugen tebaka..
då känner du likadant som jag gör
för min customhoj är oxå så trött på den
men det verkar gå trögt som helsike och sälja nu :x

mvh/Roger
Användarvisningsbild
av Nexus
anderzohn du som en en dielsel klippa, jag har lagt märke till att vissa V70 dieslar låter som en fiske båt medans andra låter mysigt gött när de brummar iväg.Tycks inte spela någon roll på årsmodel? är det lilla dielsen som låter fiskebåt,vi hade en V70 N D5 på gammla jobbet och den lät mera rappt,inte fiskebåts ljud.....Skit kul köra oxå (D)
Det är väl audidieseln som låter som en fiskebåt, Volvos D5a kom först 2002 så dieslar före det har en spis från Ådi.

/Kalle
Användarvisningsbild
av Nexus
så upplever jag inte det som när man sitter hela dagarna och lyssnar på olika motorer. en 850 tdi lät inte fiskebåt men en nyare V70N/s80 lät fiskebåt.hmm ska läsa på bakluckan och se vilka jag kommer fram till låter fiskebåt :P
Användarvisningsbild
av Nexus
~Kalle~ skrev:Så du sitter och lyssnar på sånt :lol: :wink: Har du kommit fram till något ?
japp senast idag var det en V70N av senare model som lät båt båt båt båt det var en 2,4D.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 37

Classic som Volvo erbjuder för 2995:- &aum[…]

Tyvärr hittar jag ingen svensk sida som s&aum[…]

Tysta sommardäck V90

Så du rekommenderar ett däck för […]

Smart energifördelning hybrid