Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av swemax
Hexenhammer skrev:
Hm. Har du ens provat? Jag har hela tiden kört med min iPhone 3G via USB i min bil. Och det fungerar, har alltid fungerat och verkar som att det alltid kommer att fungera framöver också. Ren och skär lögn, yes. Det funkar med iPhone, ingen tvekan om saken. Även Volvo går ut med den informationen officiellt - Jag frågade.

iPhone laddar precis som den ska via USB, den får all metadata från låtarna, rattknapparna fungerar för att styra telefonen, o.s.v. No problems![/quote][/quote]

Puhhh, blev lite orolig där, skönt att det funkar
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Har en iPhone 3G och en iPhone 3GS, båda funkar KLOCKRENT! Nu på 3GS kan man dessutom använda röststyrning. Funkar till allt möjligt. Ringa kontakter, ringa nummer, välja artister, speciella låtar, spellistor etc. Då blir det faktiskt en ny dimension! Man håller inne enter på ratten tills man hör en ton, sen säger man t.ex "Spela låtar med Lars Winnerbäck" :-)-)

Ladda gör den också! :D
av swemax
Super, hade inte räknat med att röststyrningen skulle funka :shock:
detta blir bara bättre och bättre. :D
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
swemax skrev:Super, hade inte räknat med att röststyrningen skulle funka :shock:
detta blir bara bättre och bättre. :D
Yes, kräver en 3GS med senaste mjukvaran (3,1). Det var först med 3,1 det gick att använda röststyrning med BT-handsfree.

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]