Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Det är lungt Brainy,jag ville bara klargöra att det finns 2 olika storlekar på rullgräs och varför man rullar 1kvm rullar på en villatomt, och dom större på stora ytor.

Vår lilla matta räckte för att göra grannarna paff, nu har den nästan rotat fast sig t.om :)

/L
Användarvisningsbild
av Loner
Byggt en entré i samma plattor osm "resten":
Bild

Naturligvis med ett rejält skrapgaller :)
Bild

Plattor/sten utefeter infart/utfart:
Bild

Fixat med en stenkant runt en framtida kryddodling:
Bild

Från en annan vinkel:
Bild
Användarvisningsbild
av wendtan
Snyggt Loner! Jag är mäkta imponerad må du tro! . Just nu kliar det i fingrarna då vi precis köpt tomt och kickar igång till våren med vårt "lilla" projekt.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Du loner det där ser riktigt nice ut med stenläggningar, bra med grussamlare utanför Entrédörren :D Då blir det förhoppningsvis inte lika mycket grus som innan inne.
Användarvisningsbild
av Loner
Ärtligt talas så tror jag inte skrapgallret tar så mycket grus, när allt är klart finns det inte så mycket grus att få med sig under skorna, men för snö tror jag det kommer att bli kanon, det är ju t.om ett 75mm hål i mitten för utlopp av vatten :)

Så blir det tokmycke snö på bron i vinter, kommer jag att lägga in värmeslingor till nästa säsong...

/L
Användarvisningsbild
av wendtan
Loner skrev:Wendtan, vad är det för "litet" projekt då?

/L
Det består i 240 kvadrat 1 plan i vinkel lösvirke + ca 100 kvadrat garage.
Användarvisningsbild
av Loner
wendtan skrev:Det består i 240 kvadrat 1 plan i vinkel lösvirke + ca 100 kvadrat garage.
Kul! Jag letar direkt reda på hammaren :P

1-plan is tha shit :)

/L
Användarvisningsbild
av wendtan
Loner skrev:
wendtan skrev:Det består i 240 kvadrat 1 plan i vinkel lösvirke + ca 100 kvadrat garage.
Kul! Jag letar direkt reda på hammaren :P

1-plan is tha shit :)

/L
Vi tänkte inte använda hammaren i den utsträckning du gjort, vi kör isoblock + teglar fasaden av den enkla anledning att jag är lat :wink: Du får leta efter mursleven istället :lol:
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 46
Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]

DRL problem

Beter sig strålkastaren likadant om du anv&a[…]