Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Dalmans skrev: Någon som har två bättre begagnade 215-45-17 till salu till en fin peng?
Har ev 215-40-17 om det skulle vara intressant.
Användarvisningsbild
av Dalmans
står väldigt still hemma hos mig, ekonomin ger mig knappt utrymme att tanka. nästa punkt på listan är iallafall en rejäl tvätt och vaxning innan vinterns kyla sveper in. tänkte få min chef att hjälpa mig med detta då jag är ganska färsk på vaxning av bilar.

det är han skyldig mig då han skrev ordet K*K på bakskärmen med bilschampo medans jag var där och böt drivknut. dom kollar med ganska onda miner på mig när jag hämtar på dagis för tillfället :evil:
Användarvisningsbild
av Dalmans
Haha, jag har förmodligen världens bästa chef... ska väl visserligen polera själv, men han ska få ge mig en liten kurs i hur man gör, har aldrig provat på det förr..

Fast efter all skit han hittar på borde han polera den åt mig. fula ord på bakskärmen, fogmassa i avgasröret, blött papper i arbetsskorna m.m.

funderar på att ge igen genom att sätta en LGF skylt på hans corvette, om jag kommer på nått sätt som garanterat ej lämnar märken :P vill ju inte gå i personlig konkurs. :P
Användarvisningsbild
av cybermunk
Köp några starkare magneter limma på LGF skylten och sen sätt den på bilen :P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46

Passar nog,skiljer bara lite på et (5mm)

Hej. Har sett några xc60 MY2020/MY2021 som h[…]

Ljud från koppling

Problemet är löst, körde runt helt […]

EX30, påstår dom.

Tycker den är genuint vrålsnygg. Kan va[…]