Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vad anser ni om sport??

All sport är ok om jag slipper utöva den!
7
15%
Det finns bara en sport och den är Motordriven!
17
36%
Gillar fotboll för där finns Zlatan!
4
9%
Gillar fotboll UTAN Zlatan!
3
6%
Hockey ska det var!
7
15%
Datorspelande!
2
4%
Kast med Motorblock/Växellåda!
7
15%
Användarvisningsbild
av vetten
Sport????

Tråkigt för det mesta, men klart att ett VM slutspel mellan Sverige och något annat land kan vara kul att se.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Elitserien om 11 dagar :D
Användarvisningsbild
av camaro69
Amapola skrev:Det ska ju inte ens behöva nämnas, då det är ett axiom, men jag gör det i alla fall:
NASCAR!
NASCAR är guld, dessvärre får man ju bara några halvtaskigt ihopklippta referat på kanalerna.
Tacka vet jag live på plats, eller när ESPN sänder och deras kompetenta kommentatorer. Ljudet är underbart och snacket mellan gubbarna. :D

Har du något tips på en bra NASCAR-kanal i vårt land?
Användarvisningsbild
av Sparkz
cybermunk skrev:Tack Sparkz för det goa skrattet du gav mig :D
Zlatan är en egotrippad fotbollsspelare som inget annat kan än snacka skit och äta gräs.
Jo, att han spelar fotboll vet jag... Men frågan visar hur långt mitt intresse för idrott* sträcker sig.

*) Idrott luktar svett, sport luktar bensin.

NASCAR har jag försökt att sätta mig in i. Läste läste på lite på nätet, och satt i soffan och försökte vara intresserad. Men det känns ändå som Amerikanska Mästerskapet i Rondellkörning. Kul?... nja.
Användarvisningsbild
av camaro69
NASCAR körs ibland på roadcourse, typ Watkins Glen. Så det körs inte bara på "ovaler".

Har bevistat "Bud at The Glen". Tyvärr finns inte nummer 3 med oss längre, Dale Earnhardt.
Earnhardt var en av de största och vann sju totaltitlar.
Hans son Dale Jr kör i serien, men är inte lika framgångsrik som sin far.

Stämningen på läktarna är helt underbar. Ljudupplevelsen, feststämningen och allt runt omkring måste upplevas live, för att förstå.

Bild
Användarvisningsbild
av bjompa
Man kan ju inte titta på nascar eller de andra amerikanska racingseriena, amerikanarna kan ju inte köra bil.
Användarvisningsbild
av Guligan
Rallycross är en förbannat rolig motorsport - jag har varit på några EM-deltävlingar, bl a finalen i Sosnova i Tjeckien för ett par år sen. Riktigt kul var det.
Användarvisningsbild
av Henke850
Sommar OS, Friidrotts Vm och Fotbolls Vm tittar jag på ibland. Resten är ointressant. Det är en bisarr värld den där sportvärlden.
Halvljus

Behöver inte vara en som är svagare... k[…]

Välkommen ut i trafiken

IMG_3650.jpeg

Är det någon skillnad med grillen mot v[…]

1975-1984 Volvo 242 244 245 DL Det var ju det ja[…]