NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Haha, ja kanske. I vilket fall som helst så ska det blir intressant o se vad som händer med s40 och v50. V50 ligger på andra plats över antal ständigt sålda bilar, först ligger givetvis V70 så det ska bli intressant.
av Lövet
Gillar inte fronten alls. Får klara Peugeot vibbar :(
Bild
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
FiddeUBC skrev:Såg nu på swedspeed att någon från sevrige har lagt upp bilder på C30 facelift från volvos tryckta katalog.
Från tillbehörskatalogen...
av Amli
andreas_lofgren skrev:Gillar inte fronten alls. Får klara Peugeot vibbar :(
Bild
Ouuufff, vilken diss :) Det värsta är att jag håller lite med om det. På bilden ser det dessutom ut att ha ett långt överhäng framtill. Inte lika horribel som på Peugeot 408 men ändå... Men i det stora hela tycker jag fortfarande att den ser snygg ut.
Användarvisningsbild
av crumpets
Fattar inte varför volvo börjat med peugeotgrillar :/ Håller helt med andreas lofgren där.
Samma med nya S60 och C70, till 90% ser de skitgrymma ut och när blicken vandrar ner krockar man plötsligt med en liten peugeot kärringbil.
Fyfan :( Men som sagt, i övrigt är det skitläckert.
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Det är väl ingen som vet om de ska sluta tillverka S40N och V50, det lär vi väl få reda på under frankfrutmässan mellan den 17 - 27 september.
Registreringsskyltsbelysning var?

Nu har du fått många bra svar. Annars […]

AC problem V70 2016 D3

Då är det väl bara en felsökn[…]

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]