Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av najk
Min bli är i steg 4, nu har jag ett regnr.
av Schytten
Tack skall du ha...

Vad börjar det på en MY-10 ?

Tex -01 Började på S
-02 T
-04 U
-05 W
-06 X

Osv?
av najk
Jag vet inte, men jag har fått ett J. Även min kollega som hämtade en ny bil igår har fått ett J
av JHg
Det är med första bokstav och årsmodell försvann för något/några år sedan. Anledningen är att det inte finns tillräckligt med lediga nummer i serie längre.
Själv hämtade jag min V70 MY10 förra veckan och fick ett "A" som första bokstav.
Användarvisningsbild
av henka35
najk skrev:Jag vet inte, men jag har fått ett J. Även min kollega som hämtade en ny bil igår har fått ett J
Jag har oxå "J" men en lånebil som jag oxå har nu har "M" så det verkar inte finnas någon speciell bokstav just nu.
av Psyko
Tyvärr försvann det redan 07. Bilar reggade efter 07 kan ha vad som helst
verkar det som.
Användarvisningsbild
av Guligan
Till och med var det våren 2006, tiden går fort... Jag tog ut en bil i april -06 och fick X-skylt, medans kollegan veckan efter fick en som började på C.
Användarvisningsbild
av StringerBell
Är ingen ordning med alfabetet längre. De verkar fylla i hålen efter gamla, avreg'ade bilar nuförtiden. Men jag märkte när det gick från X --> A
Användarvisningsbild
av AndersP
Samma dag som bilen var tillverkad fick jag J--XX3...typ, det var 27/8
Det tog 2 dagar.
lite kul att kolla hos Transportstyrelsen vad ens gamla regnr kör runt på för bil numera :lol:
På onsdag 10.30 får jag den 8)

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]