- sön 26 feb 2006, 14:18
I DET SENASTE PROGRAMET SKÖTTE DOM SIG BÄTTRE ÄN NORMALT, MEN JAG HAR INTET FÖRTROENDE FÖR DOM DÅ DOM TIDIGARE GJORT STORA UPEBARLIGA FEL TOLKNINGER & MED FLIT UNDAN HÅLLIT INFO FRÅN OS TITTARE!
58 skrev:Jag måste tydligen skriva med stora bokstäver & upprepa mig för at alla ska förstå.CarMan skrev:Volvon fick väll bara "BRA ATT VETA" på rosten på bilprovningen.Just rosten på staget till avgassystemet hade ju faktiskt volvoverkstan hittat och åtgärdat, så det ska dom ju ha en eloge för.Att påstå att Insider är ett oseriöst program som vinklar saker och hittar på massa fel är ju helt befängt,det var ju inte direkt så att det var en massa skandalhungriga reportrar som inte vet nåt som gjorde testet,dom hade ju en erfaren mek som planterade felen, sen undrar jag om du fick se en förlängd version av reportaget eftersom du verkar veta mer om vad som gjorts och inte gjorts på servicarna än vi andra som såg programmet?
Rostkontroll ingår ej i servicen.
Trots detta tar Insider upp det som en arlvalig miss i servicen
Har jag farit med osanning i nått av inläggen?
I DET SENASTE PROGRAMET SKÖTTE DOM SIG BÄTTRE ÄN NORMALT, MEN JAG HAR INTET FÖRTROENDE FÖR DOM DÅ DOM TIDIGARE GJORT STORA UPEBARLIGA FEL TOLKNINGER & MED FLIT UNDAN HÅLLIT INFO FRÅN OS TITTARE!