Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
Se där ja.. jag var på jakt på lambdamätaren och laddtrycksmätaren. Men ingen av dom levererades förra året. Linköpingsbutiken hade iallafall inte fått nåt
Användarvisningsbild
av GT-mannen
Hittade lite intressant fakta på Biltemas hemsida angående katalogen.

"Som kuriosa kan nämnas att om man staplar alla kataloger ovanpå varandra så blir stapeln ca 155 km hög. Det går åt ca 275 långtradare för att frakta katalogerna från tryckeriet." :shock:

/Håkan
Användarvisningsbild
av Nexus
det ska vara en pappers katalog, den fungerar även fast det är strömlöst och i värsta fall som toa papper :lol:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Nja som toapapper tvekar jag nog på, men däremot som grytunderlägg om man blir många på middag :D
Användarvisningsbild
av Ticken
Larzan skrev:
Ticken skrev:
*pettson* skrev:Ta dom digitala/analoga mätarna. Dom har funnits sen förra katalogen och i linköping har dom inte kunnat köpas ännu för dom har aldrig levererats. (tex. 32-215).
Appråpå dom där digitala mätarna, är det någon som provat dom? Hur funkar dom kvalitetsmässigt och visar dom framför allt rätt?

Är sugen på en sån avgastempmätare, kostar väl runt 700. Sett sånna digitala fast hos andra tillverkare, och då pratar vi inte en krona under 1200....

/Ticken
Inne på husvagnsforum har en elektriker monterat Voltmätaren och/eller amperemätaren i husvagn.
Och framgick det om han var nöjd?

/Ticken
Foringer / Bussinger V90 CC

220' km. 2017. Luft bak og aktive støtdempe[…]

AC problem V70 2016 D3

Jag har ingen möjlighet att kunna läsa a[…]

Har du en bild på dina fälgar?

Däck dimensioner

Du har alltså sänkt den med fjädra[…]