Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ja det är ju inte så att man försöker sig på att tömma hela bilen och lyfta ur motorn i en ny bil :) , men med din så går det
Användarvisningsbild
av Tallen
en av fördelarna med gamla bilar hehe!! :P
Senast redigerad av 1 Tomas88, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Onödig citering.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Tallen du behöver inte Citera inlägget precis innan utan SVARA rakt av på det istället!!

(PO) (PO) (S) (S)
Användarvisningsbild
av Dalmans
hahah.... usch cybermunk

Jävlar till å ta åt sig jobb. du är en förebild för oss alla...

(tänker man att man inte orkar laga en kvadratcentimeter rost på sin 855 kan man ju tänka på dig nästa gång så går det nog galant :D )
av bewra
haha, ja, jobb och jobb, tycker själv att det inte är så farligt mycket rost. Har sett värre :D
Visst blir man less men då pysslar man med annat en stund.

Har förresten rensat blocket som ska lämnas in för byte av kamaxellager och honing :)
av Blå142
Bra jobbat! Har själv en 144DL 1972(grön) i fint bruksskick, fina bilar och den bästa årsmodellen(enligt mig).Infällbara handtag,kortspak och den gamla instrumenteringen. :D
av bewra
Blå142: årsmodell -72 är helt klart den bästa :)

Svetsar vidare..
Bild
Bild
Ny huvinfästning:
Bild
Utan list hål och en snutta fläcktyfus:
Bild

Har bara högra tröskellådan kvar att lappa ihop men det får fixas senare då jag har slut svetsgas och plåt.
Inredningen är tillbaka och 15" 240 turbofälg köpta för 400kr, får duga tillsvidare :)
Ska väl börja spackla nu snart..

Har tyvärr ingen multimeter.

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &[…]

Går fläkten/fläktarna som dom ska?

Byta a/c-kompressor själv?

Om jag tänker rätt är det 2-liters […]