Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av henke81
Hej på er,

Har någon kläm på om det passar att byta ut till kromlisterna från summumpaketet på kofångaren fram+bak enkelt?
Kanske finns det någon med koll på vad sådana kostar till och med.. :)
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Tänk bara på att du inte kan sätta kromet på dina befintliga lister utan det är speciella färgade lister också så du inte kommer på det i efterhand ;)
av Thomas J
Om du har facelift kofångare passar listerna, men dom är inte gratis ca 400kr/st nya och du behöver 8st. Nästintill omöjliga att hitta beg.
Mvh Thomas
av henke81
Har en V70 D5 AWD -06, sålångt verkar det bra :)

8st lister? trodde bara det var fyra. En i varje hörn av bilen. Eller har jag missat något?

Just nu är den helsvart, svart metallic, lackade lister och svarta rails, hade varit trevligt med ett par kromlister tror jag.
Användarvisningsbild
av Mini_ice
4 lister i krom, samt 4 lister i din bils färg som man fäster kromet i..

Listerna är inte kompletta utan säljs som 2 delar..
av Larzan
henke81 skrev:Har en V70 D5 AWD -06, sålångt verkar det bra :)

8st lister? trodde bara det var fyra. En i varje hörn av bilen. Eller har jag missat något?

Just nu är den helsvart, svart metallic, lackade lister och svarta rails, hade varit trevligt med ett par kromlister tror jag.
Se min blogg, så ser du att du har hållare till kromlisten med. Summa 8 lister.
av henke81
Aha, de köps löst alltså. kromlist och den andra listen för sig, då hänger jag med. 400kr st lät ju som ett bra pris då.. :/

Får kolla runt lite på bildemonteringarna, måste ju ändå lackas om man köper nytt också.
av Thomas J
Ja vet inte om 3200kr är ett bra pris för lite plastlister :lol: . Nästan omöjliga att hitta beg.
Mvh Thomas
Elpriset

Hmmm... låter som 3000 Kinawatt.... leverer[…]

Tändpunktsgivare, kontakten används f&ou[…]

Inom rimliga gränser så kommer den bli […]