Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av gnleknes
Heisan

Noen spørsmål ang. XC60-2009mod.
1. Lastened brukermanual på nett hvor?
2. RTI update, det følger med 2 oppdateringer, men må vi betale for det nye programmet som er kommet?
3. Priser på nytt ratt, ektsrautstyr???

mvh (best reg)

Gunnar Nordahl
Lofoten
av Norway
Hei,

ny bruker fra Norge som vurderer en XC60.

En interessant observasjon når jeg leste instruktionsboken som det var linket til:
bilen som er avbildet er har hel-lakkert støtfanger bak, noe XC60 ikke har, den er i svart plast.
Så da fikk vi en liten smakebit på hvordan r-design utgaven vil se ut bak.
Må si at det var veldig pent med hel-lakkert støtfanger, men kanskje mest praktisk med svart plast?
av gnleknes
Hei,
Svart plast på vår XC60, hadde en C30 før denne der satte vi på en sort beskyttelse plast(orginal). Angrer ikke på det, lett å få riper i lakken. Men nå finnes det flere matter som man kan brette over støtfangeren når man åpner bakluka.
Men vil nok foretrekke sort plast.
av Norway
Surret litt her, mente enda en liten smakebit.

Litt spesielt bilde, for bilen er hel-lakkert bak men ikke på sidene og foran.
Kanskje den opprinnelig var planlagt hel-lakkert?
Ser veldig pent ut også uten Skid-platen som finnes som ekstrautstyr og på r-design.
Håper de gjør det mulig å få standardmodellen også hellakkert slik som Audi og BMW tilbyr som tilvalg.
R-design har allt lackerat. Det sitter skidplate bak, side scuff plates på sidan och en liten alu/kromad ram runt nedre luftintaget i fronten bland annat. XC60 R-design tycker jag är skitsnygg! Stolarna är riktigt fina också!
av Norway
XC90_Executive skrev:R-design har allt lackerat. Det sitter skidplate bak, side scuff plates på sidan och en liten alu/kromad ram runt nedre luftintaget i fronten bland annat. XC60 R-design tycker jag är skitsnygg! Stolarna är riktigt fina också!
Har sett bildene, og den er skitsnygg!

Det jeg mente var at de forhåpentligvis gjorde hel-lakkering som tilvalg på eks. Summum og Momentum, slik at man kan få bare dette uten resten av r-design pakken. Ikke alle vil ha sportsoppsettet, alu/ krom rammene etc. samt muligheten for standard interiør.

For min del så kunne jeg tenkt meg en Summun som er hel-lakkert, med kun side- og skidplates, men Beige/ espresso interiør og beige ratt. Og dette er ikke mulig selv når r-design kommer, eller?

Vet forresten noen når r-design vil være tilgjengelig på markedet?
av Twendor
Pris ekstrautstyr ratt (R-Design MY-10)=5800 NK.
Pris interiørpakke My-10(Ratt R-design, sportspedaler,R-Gearkule og R-design matter)=10900 NK.
Har hørt rykter om bestilling R-Design fra uke 46-09.

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]

På min 2012 volvo v70 1.6 D4162T har jag kon[…]