Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

av roggan65
Goddag alla volvomänniskor!

Har precis hämtat ut mina 4, 17" OZ fälgar från firman BlästringSthlm i Märsta som verkligen va totalt kvaddade när ja lämnade in dessa!
Blästrade, 2st behövdes riktas vilket ordnades, samt lackerade i diamantsvart metallic färg. Måste säga att jag är imponerad! Helt som nytt, Grabbarna gjorde ett otroligt jobb och på så kort tid (lämnade in i onsdags)och för kanonpriset: 2000:- för rubbet! blästring/riktning/lackering! Fick en bra start på dagen idag och var tvungen att skriva ner det här på forumet!

Tacka vet jag hantverkare! Var skeptisk till en början, trodde inte det fanns en chans att dessa slitna fälgar skulle bli som nya. Så till alla er där ute som har kvaddade/kantstötta fälgar hemma: det finns möjligheter till att få dessa som nya, kasta absolut inte era fälgar.

Kan utan nån tvekan varmt rekommendera dessa herrar i Märsta! Ska även lämna in lite rostiga delar (till mitt entusiast bygge hemma i garaget) till dem nästa vecka!

E-post: [email protected]
nummer: 073-0569374

Ha en kanondag
//Roggan! - volvo s60
Användarvisningsbild
av Ramon
Tackar för tipset! Alltid kul när man blir nöjd :D Har du ingen före- och efterbild på fälgarna? Skulle vara kul att se vilken skillnad det blev :) Samt hur det blev med den färgen.
Användarvisningsbild
av Mr 76
Gratulerar!!!

Priset verkar ju inte vara så saftigt heller. De pengarna får du ju säkert tillbaka när du i framtiden ska sälja dem.

Även jag är intresserad av bilder...

//Mr 76

Hej har bytt handbromsbackar och wirar på e[…]

Kan vara något så enkelt som att centr[…]

Om tändlås är kasst ?

Vad är symtomen om tändlåset ä[…]

Hej Killen som hjälpt mig har beställt […]