Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tallen
2½ varv... sen kan man inte ta mer utan att behöva "sätta fast dom" nu sitter dom i alla fall på plats av sig själva... men det vart skilnad på väghållning vill jag lova... klart, det borde det ju bli i för sig men jag var lite för van vid orginal hehe
Användarvisningsbild
av Nexus
kan du inte kasta upp en dagsbild på ela bilen i sänkt läge? eller ska jag behöva ta mig ner till statoil :P kapa ni bara fram ? LGF varning
Användarvisningsbild
av Tallen
nja dom bak är lite låga redan.. så det vart inte riktigt lgf men men inte långt i från... jo jag har en bild tagen i dag... ska bara lägga in den på datorn
Användarvisningsbild
av Tallen
hehe ja det bara blev så... men så fort jag hittar en bra plats som sagt så kommer jag fota mer... men några av platserna jag brukar fota bilar på kommer jag inte fram tilll längre så jag letar nytt ställe hehe...

hålller med jag tycker den vart aldeles lagom låg... lägre vill jag inte ha! för nu klarar jag farthindren och så i alla fall
Användarvisningsbild
av Tallen
hmm.... somliga lär hata mig andra (förhoppningsvis likasinnade) kanske gillar det... men bilen kommer att få en ny kulör, så att den blir tvåfärgad... då jag satt och lekte i photoshop ock konstaterade att det blir fränt som fan att göra som jag tänkt... men hur det blir får ni se på bild eller nått när jag klar... hoppas bara det finns någon likasinnad där ute haha som har "samma smak som mig" :???:
Användarvisningsbild
av Nexus
Åkte bakom dig idag mot tuna park,du svängde ut från statoil som vanligt :D
Fan vad den bröölar,låter son en gammal traktor :lol: Sen så håller man 30 utanför skolan (N)

Hade inget sådant verktyg. Går att m[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &[…]

Går fläkten/fläktarna som dom ska?

Byta a/c-kompressor själv?

Om jag tänker rätt är det 2-liters […]