Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Thomas J
En fin R även om inte jag tycker bakljusen är så snygga... Om du trimmar va rädd om lådan då :wink: när jag hade en R så fick jag byta låda
2 ggr. Den var chippad, 3-tum från tubon, öppet filter blev kanske 290-300 hk.
Användarvisningsbild
av Tallen
Men det bror lite på hur mycket kamakazi-starter man gör... säger bara var glad över att det är volvo och inte saab.... så många saabar jag sett som rasat lådorna när man har vart på olika typer av race gentimot volvo så.... =)
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Thomas J skrev:En fin R även om inte jag tycker bakljusen är så snygga... Om du trimmar va rädd om lådan då :wink: när jag hade en R så fick jag byta låda
2 ggr. Den var chippad, 3-tum från tubon, öppet filter blev kanske 290-300 hk.
Jag har en automatare.. :)
Visst jag gör en hel del snabbstarter.. Älskar race o sånt ^^
Men dem som trimmar min förstärker även det som borde förstärkas..
Känner dem som gör det.
Sen i o med att jag är tjej så kan man fjäska lite till med urringat linne och kvinnlig charm ;)
Användarvisningsbild
av Tallen
8) :roll: :D

haha helt rätt... antar jag,

har du handikap låda behöver du inte vara lika orolig... då brukar det gå och bara kliva iväg... det gör i alla fall polarn med sin... och den är hyffsat vässad
Användarvisningsbild
av cybermunk
Hehe Denna brud verkar veta vad hon vill. :P Komma in på verkstad i Urrrrrringat och kortkortkort :D
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Det är det jag brukar ha när jag gasar i min underbara Volvo :D
Man får en del blickar efter sej nrä man kör o handlar stannar i rödljus, rejsar med en grabb .. O sen när jag kliver ut ur bilen o har urringat o kortkort o högklackat ;)
Användarvisningsbild
av jojjevg
Fint bil du har.
Även om jag inte tycker om kombi bilar det kan vara intressant.
Jag vill se hur ska det blir i fortsättningen jag vet att tjejer har mycket mer fantasy och smak en killar så jag tror att du kommer och lyckas bra med din bil.
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Jag hoppas inte jag tror inte. Jag VET att jag kommer lyckas.. ;)
Har aldrig sett sådana lösningar på någon annan 855 som jag ska göra o sätta o liknande.
Säger bara vänta o se. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17

Ja, elbil är inte för alla. Vissa ser […]

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]