Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

~Kalle~ skrev:..och bjompa totalsågar trä i bilen :wink:
Bjompa sågar allt från trä till dragkrokar men det är en skön kille eller tjej? :wink: som får mig att skratta varje gång man läser hans inlägg.
Hehe..

Ja är faktist en kille grammse men om du vill så kan ja vara din lilla flicka om du vill :wink:
Men då får ja lov att bryta lite på polska eftersom ja sällan är rakad i ansiktet...

sewe: Vem fan tycker att 19" är för mycke fälg å för lite däck?

Sen då.. Vingen är den orginal? Tycker den ser konstig ut eller är de bara ja som tycker de?
Lite färgskillnad ser de ju ut att vara, men man kan ju inte kräva för mycke av sprayburkar även om de ska vara orginal från volvo.
Hur mycke klarlack har du lagt på? Den ser ut att behöva ett par lager till iaf.
jo mer lack tycker jag med att den ska ha. ska fixa det i dag

Ja det e en s 40 vinge men inte en för 98 bilen 8)

sewe
Måste bara fråga vem faan det e som tycker att 19T e för mycket fälg?
bjompa skrev: sewe
Nightmare89 skrev: sewe
Står i min tråd
bjompa skrev: Sen då.. Vingen är den orginal? Tycker den ser konstig ut eller är de bara ja som tycker de?.
Inte bara du
~Kalle~ skrev:Kan vara jag som tycker 19" är för mycket :oops: om man nu ska ta skit för det :evil:
Inte fan ska du ta skit för det Kalle :-)-) , alla kan inte gilla allt och jag bryr mig inte vad andra tycker så länge jag själv är nöjd, skillnad vore det om jag var osäker över en grej så kan jag rådgöra med er
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 135
Framvagnsbalk Volvo 240

Att notcha ur balken lite för att ge mer […]

Konstigt elfel

Kolla om det finns några aktiva eller lagrad[…]

AC fungerar bara på en sida