Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Den där du står på macken kände jag igen pga att man ser infarten till drive throughn på Mc donalds, i bakgrunden :D OKQ8.
ja hm jag undrar varför det e bara du som alltid klagar på allt i den här tråden gillar du inte s 40s eller? Eller har du emot att man försöker göra nåt sj utan att slänga ut 50 tusen
Nightmare89 skrev:ja hm jag undrar varför det e bara du som alltid klagar på allt i den här tråden gillar du inte s 40s eller? Eller har du emot att man försöker göra nåt sj utan att slänga ut 50 tusen

Om du inte tål kritik så har du hamnat på fel ställe!

Om jag inte gillar det jag ser ska jag inte få påpeka det eller ska jag bara skriva sånt du vill höra?
skulle tro den ser mörkare ut p g a att klarlacken inte riktigt har blommat genom.Det är svårt lacka stora ytor med burk vilket jag gissar du gjort?Men din bil du som avgör hur mycket du vill kosta på.Visst det kostar inte mer än 500 få proffslack men har man inte 500 så får man välja det billigare allternativet. Fast jag tror sewe mena lite att bilen ser så fin ut i övrigt så en riktigt fin lackad vinge hade bilen varit värd
:wink:
Jag menar bara att alla gillar inte allt man gör med bilen, bara att acceptera, grammse gillar inte mina silverlackade luftriktare samt grill, en annan gillade inte mina 19" för han tyckte det vart för mycke fälg och för lite däck, huvudsaken är vad man själv tycker om.

Man lägger ut bilder på ett forum för att visa upp det man har gjort och få respons på det man har gjort och då kan man inte klanka ner på den som inte gillar det man har gjort för dennes smak kanske skiljer från ens egna.

Men jag fick aldrig nå svar på varför du medvetet har lackat vingen i en mörkare färg
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 135

Gör som KalleJ säger för att kunna […]

EX30, påstår dom.

Jag måste tyvär säga helt tvä[…]

Tack för alla svar. Uppskattar det verkligen![…]

..när man funderar på ett byte nä[…]