Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Jag ska testa det man fick på Vallåkra. Ska se om det funkar gör det det så är det kanon om inte, tja då vet ja att ja inte ska köpa det iaf..
Användarvisningsbild
av isak
hej
håller med dig fluffen. hade en väl inrökt SAAB 9000 för några år sen, fick stå 2 dygn med ett ozonaggregat så luktade bilen nyskick så länge jag ägde den.
isak
Användarvisningsbild
av isak
sätt i ett dussin wunderbaum!
Användarvisningsbild
av Sparkz
Mattor som luktar sådär efter ett vattenläckage vid vindrutan, ett par gamla arbetsskor, bakaxelolja sen jag hade ett par 740-drivaxlar liggande i bak, Aspen och äkta grandoft från motorsågen... :roll: :oops:
Kanske dags för en gran...

Jordgubb eller vanilj brukar det bli när jag nån gång köper wonderbaum.
av svempus
Sparkz skrev:Aspen och äkta grandoft från motorsågen...
så brukar det lukta i min bil ochså på vintern.... när man har jobbat i skogen hela dagen och drar på värmen i bilen när man är på väg hem....
av Larzan
Doften av läderbalsam får en att vilja smörja in alltför ofta :oops: :wink: stolarna alltså. :D
Mjukt och väldoftande.
Kinky, javisst.
av *pettson*
Larzan skrev:Doften av läderbalsam får en att vilja smörja in alltför ofta :oops: :wink: stolarna alltså. :D
Mjukt och väldoftande.
Kinky, javisst.
dags att göra en investering till kvinnan i livet? Sen slå två flugor i en smäll? Först läderbehandling.. Sen återbetalning via den som var i läderplaggen..

Jag har kört med den här setup:n ett tag[…]

Tvättat av den för i morgon så ska[…]

244 - Bälte bak

Hej Volvo 244DL, 1976, Nysåld i Schweiz Min[…]

Registreringsskyltsbelysning var?

https://vparts.se/se/volvo-s60/s60-00-09/reservdel[…]