- tor 23 feb 2006, 13:11
Jag kan förstå din tanke men lite mer seriöst hoppas jag de olika firmorna ser på sina arbeten. Några "hämnd-aktioner" lär knappast inträffa, förutom att mecken på Brabil bör få sparken eller en ordentlig skriftlig varning. Jag har redan en meck som jag inte är direkt missnöjd med men alla de andra som inte har det ger kanske inte en sån här tråd speciellt mkt, förutom att man inte åker till Brabil, och dem har du ju inga skrupler att hänga ut.
zenobia skrev:Ok, så att posta 13 sidor med klagomål är ok och sen när du hittar nåt som är bra då är det hemligt? :lol:NCR skrev:Vart är det då? Tycker det är en ganska väsentlig info till oss andra efter 13 sidors inlägg. :DEftersom det säkerligen finns folk som också varit på BraBil men varit jättenöjda i lägen där jag varit lika missnöjd så antar jag att det är upp till var och en vilken tekniker / organisation som man trivs med.
Det finns då säkerligen lika många som varit missnöjda med den verkstad som jag nu hittat och blivit nöjd med. Så vad den nya verkstaden heter tänker jag inte berätta helt enkelt. Främst för att det sätter den killen i en knepig situation om BraBil & Co börjar leta och det vill jag inte.
Jag kan förstå din tanke men lite mer seriöst hoppas jag de olika firmorna ser på sina arbeten. Några "hämnd-aktioner" lär knappast inträffa, förutom att mecken på Brabil bör få sparken eller en ordentlig skriftlig varning. Jag har redan en meck som jag inte är direkt missnöjd med men alla de andra som inte har det ger kanske inte en sån här tråd speciellt mkt, förutom att man inte åker till Brabil, och dem har du ju inga skrupler att hänga ut.
Mazda CX-5 Optimum -15
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky
Porsche Cayman GTS -15
"Jag säger inte att alla som gillar sport är idioter, men alla idioter gillar sport!" - Rocky