Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av svempus
skulle vara intresant att få veta villka lukter av wonderbaum folk har i sina bilar???
har själv ca 20 granar i bilen just nu typ... lukterna är melon,persika,stars N stripes.ice blue,jordgubbe,sverige har säkert fler kommer dock inte i håg alla just nu.....
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Har haft en ödla som luktade i bagageutrymmet men nu har den slutat lukta.
Användarvisningsbild
av Stylingbruden
Jag har en som luktar Persika.
Den har jag " hängt " i växelspaken (skydd under) så nu ligger den mellan växelspaken o sätena. :)
Annars har jag ju den turen att jag kan hänga den i sonens bilbarnstol så syns den inte.
Vill inte ha sådana saker synliga..
av *pettson*
Alternativet till att ha 20granar hängandes i bilen måste ju vara att skura ur den och använda EN gran som man öppnar lite i taget?
Själv har jag victory lane ligger osynligt, lite lite öppen.
Användarvisningsbild
av erikn
Tänkte just det, 20 granar i bilen så måste det ju ligga en död hund under en matta eller liknande. Det hängde en i bilen när jag köpte den, den åkte ut på rot, tyvärr hänger lukten kvar fortfarande ca 4 veckor och 300 mil senare...
av svempus
nej och jag öpnnar granarna som man ska och bilen luktade inget när jag köpte den och de är bara typ fyra nya granar dom andra har jag haft i mina andra bilar och dom har bara hängt me till denna bil... har en skogsfrisk och den luktar ju pyton....
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Rent/välstädat cupéutrymme luktar godare tycker jag :D .

Men när jag var 18 med första bilen fanns det nog en gran (grön tror jag) där :wink: .
Motorn tappar kraft och dör.

Ja motorlampan har tänds några gå[…]

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]