Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lite ot men ändå inte hur monteras en streamer?? lite fundersam över detta då jag funderar på att skaffa en själv.
Användarvisningsbild
av jojjevg
Tomas88 skrev:Va? Har du beställt alltså?
Hoppas det blev en med silvrig text då :)

Personligen gillar jag när man har märket i grillen men vi får väl godtjänna ett större märke i rutan i stället :wink:
Ja Tomas det blev silvrig.
Men fan jag fundera på att beställa en vit också och göra en ändrig på dem två.
Att det blir silvrig text och vit tribal för att texten ska synas bättre.
Användarvisningsbild
av jojjevg
Brainy skrev:Snygg bil!!!

Denna tråd har jag helt missat :oops:

Med tanke på att t.o.m. jag tycker att en lätt S40 drar iväg bra med en orginal 2.0T så måste ju 260hk vara... SÅ JÄDRA ROLIGT :lol:

:)
Tack Brainy.
Det kan du tror det skit roligt trots att man börja blir sparsam med däcken.
Efter mycket tänkade och tittade på andras bilar med samma speglar jag bestämmde att jag ska sätta på bilen mina K6 speglar som jag hade i garaget.
Promblemet då är att speglar är krommade och passar inte riktigt bra på en silver färgad bil och då blir det att de ska lackeras i bilens färg och adapters plattor ska ha kolfiber look.
Då satte jag i gång i eftermiddas och börja demontera speglar för att de måste slippas först så klart.
Jag laddar upp några bilder för ni ser hur det ser ut.
Bild
Bild
Det som jag fundera bara är hur fan ska man sätta i fjädrar igen. Det var lätt att plocka ut iaf.
Bild
Bild
Färdig slippade efter två timmars jobb.Imorgon ska de skickas med svärfar hos bildeve och lackeras från proffs.
Jag hoppas bara att de ska ha lite och göra så att jag inte vänta på de några veckor.
Jag laddar upp flera bilder när de bli färdiga.
Efter ganska lång tid i väntan, kom i fredags eftermiddag min fjäderbensstag.
I dag hade jag tid efter jobbet och slängde på den. Nu vill jag se hur länge ska jag vänta för dekalen också.
Nästa steg är att byta solfilmen på bakrutor. Det är 3 veckor sen jag fick den och har inte tid och göra det.
Bild
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 27
Bromsbekymmer

@Erik Å , Jag monterade faktiskt av oken fr[…]

AC & kylfläkt

men du såg väll om orginal kartongen va[…]