Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Funk
En slamkrypare är ju sidoposition bak som är P10Woch inte den vanligare P5W. Eftersom dom ser exakt likadana ut så är det många som tar fel..

/Thomas
av J.F.S
greeeken skrev:Ja det stämmer bra.
Fram har den ingen övervakning.

Jag har precis bytt postionslampa fram. Fick ett prydligt meddelande i displayen. Skiljer det mellan V70 och S60? Eller är det årsmodeller det skiljer på?
av danne1977
nu har jag kollat allas förslag på sidan och provat utan resultat, är det någon som vet var kretskorten sitter har hört att dom kan dumma sig det ska 1st för varje ljus alltså 1 för vänster bak och1 för höger bak osv och vet någon vad dom kostar tacksam för svar :twisted:
av J.F.S
Mini_ice skrev:Tror att posljus övervakningen fram kom MY04, före det var det bara bak..

Jag fick iaf meddelande om att jag hade trasigt positionsljus. Bytte vänster FRAM så försvann meddelandet. :)
Användarvisningsbild
av greeeken
J.F.S skrev:
Mini_ice skrev:Tror att posljus övervakningen fram kom MY04, före det var det bara bak..

Jag fick iaf meddelande om att jag hade trasigt positionsljus. Bytte vänster FRAM så försvann meddelandet. :)
Jo men vilken årsmodell har du?
av J.F.S
greeeken skrev:
J.F.S skrev:

Jo men vilken årsmodell har du?
Står i min signatur :) Prodddatum 2000.02

Nej det är en gängad plugg, ser ut lite […]

En (4T) motor som har lägre lyft men ungef&au[…]

Vad ska jag köpa och varför?

Småkikar lite för kul också p&ari[…]

Uppvärmda vindrutespolare.

Du kanske har rätt, men det var vad servicete[…]