Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av nikkotikko
#3084
Hej!

Skulle vilja få förslag på lämplig mobiltelefonplacering i en S80. Hade en 850 förut och då tryckte man fast en bygel på ventilationskanalen så jag undrar om man gör på samma sätt i en S80 eller om man brukar placera den någon annanstans? Jag har en hållare till min T610:a men ingen sk monteringsbygel så förslag på inköpsställe av sådan mottages också tacksamt!

Mvh
Nikko
av Yngvar
#3095
På min bil satt en bygel av plast over ventilasjonskanalen. Den var inte så snygg så jeg fikk tag på en i metall som festets til vänster om ventilasjonskanalen.
av Thomasz
#4342
Köp en integrerad telefon, det bästa, monteras i instrumenteringen istället för löjligt jalusifack.
Användarvisningsbild
av greeeken
#4359
Och det är väll billigt att köpa i efterhand?
Visa din semesterbil(d)

Tänkte precis detsamma, Tjernobyl. Lustigt me[…]

Elpriset

Denna månad köpt 5,45kWh el för 6,[…]

Jag är inte så händig och har […]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]