Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

hej som min rubrik lyder hur kan jag göra så att när man gör kickdown att det låter skön ljud från bilen utan dumpventil och luftfilter det är en volvo s60 t5 års 02 lite hjälp och tips tacksam för all svar :)
greeeken skrev:
volvos60t5 skrev:hej som min rubrik lyder hur kan jag göra så att när man gör kickdown att det låter skön ljud från bilen utan dumpventil och luftfilter det är en volvo s60 t5 års 02 lite hjälp och tips tacksam för all svar :)
Ett annat avgassystem kanske kan lösa problemet?
hela vägen eller vart i från då? kom igen nu volvo älskarna lite tips?
volvos60t5 skrev:hej som min rubrik lyder hur kan jag göra så att när man gör kickdown att det låter skön ljud från bilen utan dumpventil och luftfilter det är en volvo s60 t5 års 02 lite hjälp och tips tacksam för all svar :)
För mig låter det som när jag var ung grabb och satte en klädnypa på framhjulet på cykeln med tråd upp till styret, när jag spände tråden så lät det mera hehehehe. Men lycka till i alla fall, för mig är skönt ljud när en Volvo låter som en Volvo, slår allt.:P :wink:
som min rubrik lyder hur kan jag göra så att när man gör kickdown att det låter skön ljud från bilen utan dumpventil och luftfilter det är en volvo s60 t5 års 02 lite hjälp och tips tacksam för all svar

Nej det är en gängad plugg, ser ut lite […]

En (4T) motor som har lägre lyft men ungef&au[…]

Vad ska jag köpa och varför?

Småkikar lite för kul också p&ari[…]

Uppvärmda vindrutespolare.

Du kanske har rätt, men det var vad servicete[…]