NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Peckham
Som rubriken lyder ! Någon har snott en 12V knapp inne i bilen, vart finns den reservdelen att köpa på nätet ? Blir galen då jag sökt men inte hittat nåt vettigt :)
Användarvisningsbild
av modin
Du menar själva "skyddet" för uttaget? Det saknades ett sånt i min bil när jag köpte den. Jag gick in på Upplands Motor i Akalla och bad om en sådan. Det kostade 34kr och var en beställningsvara, men serviceminded som han var så gick han och hämtade ett skydd från en demobil och sålde till mig.
Användarvisningsbild
av Jensen
Peckham skrev:Som rubriken lyder ! Någon har snott en 12V knapp inne i bilen, vart finns den reservdelen att köpa på nätet ? Blir galen då jag sökt men inte hittat nåt vettigt :)
Såna här frågor blir jag alltid lika faschinerad
av när jag läser dom.
Vart kan man förvänta sig att det skall finnas??
Hittar du det inte på nätet så är det väl bara att
åka in till din Volvohandlare så fixar dom väl fram en sån.
Du ska väl inte ligga sömnlös pga en plastdetalj för 34kr??

Själv köpte jag min hos Konsum, den var gjord av majs, så
när man ledsnar på den kan man äta upp den.
:-O) :-O) :-O)
av Peckham
Inte så att jag ligger sömnlös över det här, men jag tänkte att istället för att åka ner till en svindyr volvo-handlare så kanske det fanns billigt på nätet. Inte fan visste jag att den kostade 34kr.

Du har för övrigt inte funderat på att det är såna här frågor som håller forumet levande?

jag själv har alltid blivit fascinerad av gnällspikar :-O) :-O) :-O) :-O) :-O)
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Nu tycker jag det blev dålig stämning här.

Peckham om du behöver en plopp har jag en jag kan undvara till dig. Jag skicka en åt dig per brev. Tror det blir ca 30kr i frakt. Pma mig om du är intresserad.

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]

Däck dimensioner

15 tums 65or har mindre diameter än 17 tums 4[…]