Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vad tycker ni om golf?

Spännande, ungefär likt målarfärg som torkar.
10
28%
Det är härligare att åka på romantisk helg med svärmor.
1
3%
Golf, det är en bil.
9
25%
Tycker bättre om andra gymnastiska aktiviteter.
3
8%
Jag gillar att skryta för alla om hur duktig golfare jag är.
1
3%
Varenda ledig stund på jobbet pratar jag golf för arbetskamraterna, till deras förtvivlan.
Inga röster
0%
Jag tutar vid alla golfbanor.
9
25%
Golf, det är livet.
3
8%
av Tranan
Brukar tuta med stark hornet på lastbilen när jag åker förbi en golfbana och dom är ute och spelar. Det har hänt mer än en gång att golfarna har blivit så förbanade att dom försöker träffa lastbilen med en boll men missar.
Tyck till grabbar och tjejer. :wink:
av *pettson*
Jag gillar alla som kan skrika FORE med sina fina ehh...bandyklubbor?.. Det enda som är roligt med golf är att höra nya undanflykter till varför bollen ändå inte hamnade där dom sagt. Detta till trots en utrustning för 30k.
Nä.. det är roligare att se färgen härda sakta i en planka..
Jag e ingen golfare men följde med grannen ut till golfbanan härom kvällen. För att leta bollar alltså :lol: . Han har kontrakt med några banor häromkring som han får sälja dom till. Ruskigt många bollar i vattenhindren blir det..! Många trevliga utövare stannade & kollade hur man vittjar ett vattenhinder på ProV1:or. Finns en del till salu (lägger upp annons om det finns någon intresserad).
Annars håller jag mig till golfrestaurangerna som oftast är av ypperlig kvalitet! Senast förra veckan besöktes Lagans golfrestaurang i Småland, på väg hem från Tyskland. Jäkla god mat! Men banan såg ruskigt jobbig ut..

M V H
---> M10
av *pettson*
XC90_Executive skrev:Jag tror så här om folk som tycker att golf är tråkigt;

1. Man har aldrig provat
2. Man har provat, men är så sanslöst dålig att man tycker att det är tråkigt!
:)

Jag själv tycker att det är skitkul att spela golf! Dessvärre fanns det ingen tid för det denna säsongen, så för första året (på kanske 16 år) är jag passiv medlem! :shock: :???:
1: Nope skulle aldrig få iden att stå o slå där. Livet är för värdefullt för att klappa till en boll o bli stolt för att den flyger iväg. Minigolf kan jag faktiskt drista mej till om det är en riktigt knepig bana och livet i övrigt är tomt. Men att vråla FORE och så *kaaaapiiing*... Sen höra en ramsa.. och höra hur vinden slog fel, hur gräset växte snett , okända störande djur samt ljud och hur grannens mycket dyrare klubba faktiskt är så mycket bättre än just din skitutrustning för bara ynka 15000:- Nej.. Bandy kan spelas på många sätt men det här är inte ett av dom.. :-)-)
2: Se 1...
Användarvisningsbild
av bjompa
XC90_Executive skrev:....så för första året (på kanske 16 år) är jag passiv medlem! :shock: :???:
Grattis! Du håller undermedvetet på att växa ifrån dessa jolliga svingar å rop efter ulliga djur, du håller på att bli en man.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
bjompa skrev:Grattis! Du håller undermedvetet på att växa ifrån dessa jolliga svingar å rop efter ulliga djur, du håller på att bli en man.
Kan va kul med humor, men löjlig kommentar.

Många bra affärer görs upp på golfbanan. Jag tycker att det är riktigt, riktigt kul att spela golf. Jag förstår dock att vissa inte har ekonomin att kunna spela.

Eller man kanske skulle sitta hemma som en soffpotatis, käka chips, dricka öl och kolla på när en massa vuxna karlar försöker få in en liten fjantig boll i två nät?! Nä, tacka vet jag golf!
Ända sporterna jag är intresserad av är den av motordriven sort, men även där finns restriktioner. Ge mig en bil för 500 spänn en grusbana och 5 andra att köra mot då har vi min sport FOLKRACE :twisted: :twisted:
AC fungerar bara på en sida

Styrningen av spjällmotorn för detta har[…]

AC problem V70 2016 D3

ECM skickar en signal till CCM när AC-knappen[…]

Monterat ett uttag för Calix batteriladdare i[…]

Däck dimensioner

Beroende på hur mycket du sänkt och hur[…]