Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

jo men det tillfälliga åket kommer donera lite organ till min bil bland annat koppling. :D

Vad tycker du om den lilla bilden som finns i mitt inlägg?
Nu har det skitit sig bra hårt bilen som skulle donera delar blev såld till annan person sen har en annan bil av intresse dykt upp den e oxå såld men har kontakter med en skrot som kan fixa det jag söker, sen har jag råkat ut för ett brott på avgassystemet. Detta brott är i stort sätt så det ser ut som någon har sågat av systemet.

Men när jag får kontakt med min mek så ska detta åtgärdas.
Kan ju passa på att berätta att bilen sedan den 13:e maj rullat ca 50 mil så den håller än.
dessa 50 mil är ca 5 på gropig och skumpig väg.
Till helgen kommer jag att införskaffa ny koppling som ska monteras, inte jag som ska göra detta har det varit det då hade de varit klart för 4 månader sedan.

Saker som byts i helgen blir således:
Avgassystemet P3
Koppling P1

P1 Prio-1
P3 Prio-3

Kommer troligen inte bli så mycket bilder då det inte är jag själv som håller i verktygen utan det är en annan person.

Blir en kopplingssats köpt på Autoexperten http://www.autokatalogen.se/afw/uppsala ... eNo=109919
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 21

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej