Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av lestander
Tja som rubriken säger så är jag ny på Forumet, har precis införskaffat en Volvo V70 -02 Ocean Race Edition som rullat 13000 mil, tydligen väldig vällskött och servad :)
Tänkte sätta in en sterio "Bluepower" Se länke nedan

http://shop.textalk.se/se/article.php?i ... rt=1428893

Men nu har jag läst lite och de e både Bu och Ros, så vad tycker ni !?

Passar på att lägga in lite bilder på Bilen :)
Komentera gärna och vad ni tycker man ska ändra på

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av 2 lestander, redigerad totalt 0 gång.
av lestander
Jag vet inte om de e jag som e blind, men jag kan inte se nått där de står 2005-2008?

EDIT

Såg det nu!

Skickade ett mail och fråga dom iaf. den verkar ju rätt så ball, och har ju de mesta!
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Som sagt, den färgen är Volvos bästa :) ett litet tips kan vara att ändra rubrik på tråden :wink:

/Kalle
Användarvisningsbild
av crumpets
Kom ihåg att köra conditioner regelbundet på sätena också så de slipper bli torra! Tycker mig se antydan till rynkor av uttorkning här och var, och eftersom mina säten är skräckscenariot av torra säten kan jag bara råda dig att ta väl hand om dem så de fortsätter vara sådär fräscha och fina! :)
De utvändiga listerna kan nog må bra av en smörjning med rapsolja också, så blir de lite uppiggade även de.
Riktigt fräsch bil annars, det var nog ett bra köp! :)
av lestander
nått bra tips på conditioner att använda på Säterna!?
Har LäderFett, om man kan använda det !?
Användarvisningsbild
av crumpets
Ingen aning faktiskt! Fett känns som det kanske inte är nån höjdare att sitta på i värmen men jag är inte säker alls.
Själv använder jag turtles leather cleaner&conditioner. Vet inte hurpass bra den är men mina säten verkar då inte protestera i alla fall :)
av lestander
okej låter bra, ska åka och köpa i morgon,
Har du någon aning vilket man ska välja, Tänkte chippa bilen nästa vecka.
Funderar på BSR eller V-Tech,

V-Tech väljer tydligen att löda in ett nytt chip, medans BSR har en box PPC, Vilken är att föredra ?

Önskar svar !
Användarvisningsbild
av crumpets
Vet inte ang. chip faktiskt. Skulle tro att det är rätt likgiltigt vad man väljer av de större aktörerna. Ett ej lött chip blir ju dock lättare att ta bort om man inte vill ha kvar det sen..
Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]

V70 2,5T 1998 Båda mina framfjädrar tar[…]

Hej! Jag funderar på att byta maskin i min […]

Verkstadshandbok

Det finns två handböcker till modell&ar[…]