Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Idag är jag skulle dra till jobbet í morse så går jag som vanligt till parkeringen för att hämta bilen ^^
Parkerar alltid vid de snyggaste bilarna på våran parkering en Porsche och en bmw cab.
Dock just den här dagen så va det några byggare där å jobbade i nåt hus här där vi bor.
Å vad tror ni mina ögon får se när jag kommer ut till parkeringen?
En av byyg faan har lagt sin stora tunga verktygsväska rakt på min bil där bak.
Jag springer fram å skriker va faan han håller på med med min bil. Bå blir han sur som om jag störde han sen slår han stål skon rakt in i sidan av bak delen i min bil :-(O) :-(O) :-(O) :-(O) :-(O) Då blev jag så jävla sur å gav han en höger rakt på bröstet sen så gick jag hem å hämta mitt fält kors å slog det rakt in i sidan på han jävla skåp bil sen så drog jag till jobbet å nu när jag e hemma så står bilen i garaget nu.
Man får ju fråga va???? faan e det för människor som finns?
Bild på skadan
Bild
Bild
Fyfan vad surt :( Vad är det för jävla folk som ställer sina prylar på andras bilar...
Men hantverkarna är ju sveriges mest bortskämda yrkeskår och vana att ta sig friheter så det är väl inte så oväntat.
Jag skulle nog dragit fälgkorset i huvudet på han istället. :lol:
Han får väl respektera att du inte vill att han ska använda din bil som arbetsbänk och sen dessutom sparka på bilen när du säger till. :-(O) Om han hade egen skåpbil så får han väl hålla sin skit i den då. :roll:
Om du drog till han och slog med fälgkorset på hans bil så ska du nog inte anmäla detta. :wink:
Åk till en verkstad som fixar plåtskador och hör vad det kostar att rätta till, jag tror inte att det kommer att gå till så värst mycket. :roll:
jag hade gjort en skade anmälan och eller polisanmälan när han sparka på bilen så hade han fått stått för reparationen.
Ge igen är inte alltid den bästa metoden även om det kliar i nävarna, :twisted:
Ja vad ska man säga. Så jäkla respektlöst. Förstår att du är förbannad.
Men som Fluffen säger är det nog inte så smart att polisanmäla. Misshandel är ju ett grövre brott än skadegörelse.
jo det e ju klar så att gåå till polisen å säg att han sparkade på min bil här nog ingen bra ide :roll: Eftersom att jag sj slog han + att jag slog fast mitt fältkors i sidan av hans skåpbil :twisted: :wink: 8)

Det hade ju varit nice att ha en bild på hans bil nu med :-DD
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 135

Med vilken utrustning har felkoder kollats? Nä[…]

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens […]

740 som krånglar

På årsmodell -88B lyser aldrig mil[…]