Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mizider
Våran cd-spelare funkar inte och jag funderar på att köpa en eftermarknadsstereo istället. Är det bara att köpa en dubbel din stereo eller är Volvos orginalstereo större än så. Har en 98:as V70.
av blådåren
Du kan köpa enkel din eller dubbel din, din smak väljer.
Om du väljer enkel din måste du handla ett förvaringsfack så du slipper fult hål, annat som behövs är ett adapterkablage mellan volvos kontakt till iso standard.
Användarvisningsbild
av ketto
Dubbeldin får plats, likaså en enkel stereo, då får du ju ett fack under! Finns säkert på skroten!
Användarvisningsbild
av Nexus
kör JVC dubbel din i min V70.Med lite special fastsättning så den inte är enkel att plocka bort för klåfingriga....
Bild
klicka för större bild!
av BS_DK
Grammse skrev:kör JVC dubbel din i min V70.Med lite special fastsättning så den inte är enkel att plocka bort för klåfingriga....
Bild
klicka för större bild!
Er den JVC bra?
Tänkte at köpa den fran UK. Det burde der vel ikke være noget problem i? De kører vel også 12v i bilerne?
Användarvisningsbild
av ÄRRet
BS_DK skrev:
Grammse skrev:kör JVC dubbel din i min V70.Med lite special fastsättning så den inte är enkel att plocka bort för klåfingriga....
Bild
klicka för större bild!
Er den JVC bra?
Tänkte at köpa den fran UK. Det burde der vel ikke være noget problem i? De kører vel også 12v i bilerne?
Bare att kjöpe og stoppe i. UK har 12 volt som vi.
av MartinAberg
Lite lätt trådlyft här då... hehe

Köpte mig en dubbeldin igår (Kenwood) men de där plastskenorna för orginalstereon är ju ivägen för att få in den nya enheten.
Går dessa att ta bort eller?

Det bör den ha och båda boxarna kan s&a[…]

Ja, den är manuell. Ingen packning som byttes[…]

240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Hej! Tycker att jag läst hundra olika inl&aum[…]

Det tyder på att dina glidkolvsok spontant […]