Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nej jag har lärt mig att man ska inte slå träd nu. Får ge mig på något mjukare nästa gång :lol:

Är faktiskt riktigt j*vla nöjd med toningen. :D

Kolla bara här hur det blev när jag tonade klart rutan jag inte hann med igår
Bild

riktigt bra! :roll:

Ska fixa lite helhetsbilder snart. bara jag kommer bort från parkeringen, är så nedrans många bilar som förstör utsikten. :-)-)
det är enklare att skära till solfilmen om man lägger den på utsidan rutan och grovskär den men sen gäller det att ha filmen åt rätt håll, misstaget har man ju ALDRIG gjort själv :oops: :lol: 8)
Nu är det bara stötisarna som måste fixas lite. Dra på lita svart färg med pensel :-)))))
Grammse skrev:det är enklare att skära till solfilmen om man lägger den på utsidan rutan och grovskär den men sen gäller det att ha filmen åt rätt håll, misstaget har man ju ALDRIG gjort själv :oops: :lol: 8)
Nu är det bara stötisarna som måste fixas lite. Dra på lita svart färg med pensel :-)))))
Jo jag kom på att man kunde göra så, men håller mig till "the old fashion way" så det inte blir extra många misstag :wink:

Ska byta stötisar till 81-, dom som sitter på nu ska slängas.

eccy243 skrev:Fy satan vad bra de blev! :shock: Om jag åker förbi Mora nån gång så får du fan tona mitt lik! :-)-) :wink:
Tack så mycket :D
Är riktigt nöjd själv, är ju somsagt den första bilen jag tonar själv så.

Visst, kom hit du bara :roll:
nackdelen kan vara att man inte ser mätaren.Hade vissa problem med det på mazdan :roll:
Tomas,jag hade liten ratt på 360:in utan servo och det går. man får bara kämpa lite mera :lol:
Jo visst gör det. Man lär sig tekniken efter ett tag. Bara man får bilen pyttelite i rörelse så går det lättare.
Vet när jag bytte till 15" med hela 195 mm i bredd (i stället för 185) det märktes en del skillnad. Sen när man bytte till de dubbade vinterdäcken så känndes det som om man hade servostyrning. :D

Men nu ska vi inte tjata sönder denna tråden om servostyrningssnack. Sorry Ståhl.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 42
Huvvajer

Hej Min huvvajer har gått av precis bakom h[…]

Om man ska vara petig så sitter laddaren i […]

Vart i landet finns du. Med en riktig dator kan du[…]

Hela tiden eller bara när du gasar?