Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Jocke S.
Denna kabel skall (enligt verkaren) vara den som går till skuffen där CD-växlaren alt. Digitala Jukeboxen ska sitta. Den används även vid installation av iPod-adaptern.

Men som sagt...har ingen lust att slänga ut hur mycket som helst!
Därför undrar jag om man på nägot smidigt sätt kan få reda på om kabeln är monterad vid monteringsbandet eller inte?
Användarvisningsbild
av Jocke S.
Nja... Det var en ok beskrivning om man nu bortser ifrån att den bilen redan var utrustad med CD-växlare och med den en styrkabel (som jag inte vet om jag har i min...) vilken jag undrar över!?
av Mackan_GBG
Monterade Volvos Ipod-adapter igår med tillsammans med en polare. Mycket paneler som skall demonteras för att kunna dra kablarna på ett snyggt sätt. Det tog några timmar men blev riktigt bra! För 1832:- fick du med allt du behöver (förutom en säkring på 10A). Du får även med Melbus-kabel som behövs till vissa bilar (som inte har det fördraget) som det snackats om här innan.
av MrDeez
Någon som vet om det går att göra en montering till handskfacket istället för under främre armstödet när det gäller Volvo's iPod-adapter?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Har fått tillbaka styrenheten nu och det vis[…]

Ja visst fungerar det. Tänk bara på att[…]

Castrol EDGE Professional V 0W-20

Någon som vet var man kan köpa de[…]

Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]