- sön 12 jul 2009, 17:09
I vilket fall tänker jag inte sitta här och tjäbbla om detta, vill ni köpa biltemas korsborrade skivor så gör ni det. Jag gör inte det och jag är nöjd så.
Jag har iallafall uttryckt min åsikt och eftersom detta inte är något som går att bevisa på annat sätt än att någon provar det så finns det ingen mening att tjaffsa om det heller.
Så tack för mig!
Krickan skrev:Lilja,Nej visst, vill man ha "sportskivor" för att köra mjukt och lugnt så ser jag poängen :roll:
Säger inte att jag misstror dig, men kan inte se riktigt varför det skulle vara bra för en sak och dålig för en annan.
Dessutom kan jag inte se varför de skulle sälja sådant om det spricker så lätt.
Givetvis om de blir slitna att det kan bli större haverier på dem lättare, men om man byter med jämna mellanrum borde det väl eg. inte vara några problem. (Dvs. när de är mellan 1 och 2 mm slitna)
I vilket fall tänker jag inte sitta här och tjäbbla om detta, vill ni köpa biltemas korsborrade skivor så gör ni det. Jag gör inte det och jag är nöjd så.
Jag har iallafall uttryckt min åsikt och eftersom detta inte är något som går att bevisa på annat sätt än att någon provar det så finns det ingen mening att tjaffsa om det heller.
Så tack för mig!
Volvo 360 GLE -85
Volvo V40 2.0T Blackline -00
Porsche 944 Turbo -86
Porsche 944 S2 -91
Porsche 944 -85
Volvo V40 2.0T Blackline -00
Porsche 944 Turbo -86
Porsche 944 S2 -91
Porsche 944 -85