Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bult
Enligt "Bygg din Volvo" är det bara Summum som har Silver rails. Stod inget om fönstren, men på bilderna visas fortfarande svart på momentum och silver på summum,[/quote]

Jag har silver runt mina fönster my10 momentum![/quote]

men momentum är ju en fattigmansmod, =) trodee inte att nånn köpte sådana längre... :D
av LOTEZ
halmstaden skrev:Kul att den kommit redan, du nämnde ju augusti i ditt första inlägg :-)-)
Släng gärna in lite bilder!

Tror du inte jag blev chockad? :-)

3v innan ulovat är grymt bra i semestertider.

Bilder kommer!

//LOTEZ
av LOTEZ
bult skrev:Enligt "Bygg din Volvo" är det bara Summum som har Silver rails. Stod inget om fönstren, men på bilderna visas fortfarande svart på momentum och silver på summum,

Jag har silver runt mina fönster my10 momentum![/quote]

men momentum är ju en fattigmansmod, =) trodee inte att nånn köpte sådana längre... :D[/quote]

Fattigmansmodell eller ej - bilen kostade 345k så så jävla fattig känner jag mig inte. Men en liten parantes, bilen är ju bankens som så många andra privatförare här på forumet. Största anledning till att inte välja summum för mig var helskinn - vill inte ha det. Inte alla som gillar skinn och att det ska klassas som lyxigt och flådigt med skinn var under 90talet. Hade volvo kunnat skrapa fram audis alacantra så hade jag slagit till direkt!

//LOTEZ
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
LOTEZ skrev:Hade volvo kunnat skrapa fram audis alacantra så hade jag slagit till direkt!

Då ska man ta softläder istället. Heter "Sovereigne Hide" på Volvospråk. Extra tjockt, supermjukt skinn. Extra stoppning, vita sömmar till svarta säten. Både skönare, snyggare och ljusår bättre kvalité än 'orginalskinnet'....
av LOTEZ
Hallå alla,

Då har man ntligen fått bilen, -3v tidigare än beräknat UNDERBART!

8mil avverkade och den känns betydligt mer välbuggd än min MY08 jag hade som blev återköpt..

Kanon nöjd hittils :-)

/LOTEZ
av LOTEZ
Mycket gott!

Bilder kommer så fort solen visar sig..!

En grym överraskning är att det ingår USB på HP stereon som dessutom laddar enheten. Man behöver alltså inget extra för att köra iPod/iPhone och dessutom fungerar Bluetooth mobilen grymt bra. Fett ovärt att betala 6900:- bara för att få inbyggd telefon med sekretesslur.

//Lotez

Är det inte på V50 som EVAP-ventil och […]

Vilken storlek ska det va på bromsskivor fra[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&[…]

Hej! Har en gammal Volvo 740 GLE från -89 o[…]