- ons 08 jul 2009, 23:24
Lutar åt att familjen skall köpa sig en V70 framöver och kommer då bli en T5:a årsmodell 01-02 troligtvis. Då jag är en sån som gillar mycket lull-lull så vill man ju gärna ha så mycket utrustning som möjligt.
MEN jag undrar om volvos originalnavigation är någonting att ha? Man får uppdatera kartorna genom att köpa skivor hos volvohandlaren vad jag förstått? Och TV funktionen som finns går den att nyttja utan att behöva köpa till massa grejer?
Sen kom det väl en widescreen version 02-03 har jag för mig, mycket bättre eller?
Är ny på deras navi så om nån har lust att förklara lite så vore jag tacksam :)
Btw: Har sökt i forumet en del men inte hittat info som jag är ute efter
MEN jag undrar om volvos originalnavigation är någonting att ha? Man får uppdatera kartorna genom att köpa skivor hos volvohandlaren vad jag förstått? Och TV funktionen som finns går den att nyttja utan att behöva köpa till massa grejer?
Sen kom det väl en widescreen version 02-03 har jag för mig, mycket bättre eller?
Är ny på deras navi så om nån har lust att förklara lite så vore jag tacksam :)
Btw: Har sökt i forumet en del men inte hittat info som jag är ute efter

Volvo V70 D4 Vea Sport Aut 2015
Besök gärna V70IIOWNERS på facebook och instagram för alla som åker V70/XC70II 2008-2016
Besök gärna V70IIOWNERS på facebook och instagram för alla som åker V70/XC70II 2008-2016

- By Imk