Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Blender
Nu är de så att de går att köra ner rutan på passargerar sidan fram men de går inte å få upp den med varken knappen på höger sida eller den på förar sidan...Ner går bra med båda knapparna men Inte upp !!

Har provat motorn på höger sida å den fungerar...Kopplade batteri direkt på motorn å fick upp rutan på de sättet..

Då är frågan om de är Knapp panelen på förar sidan som bråkar... Nämligen så att de går bara att köra ner Vänsterbak, inte upp med knapparna på förar sidan... knappen på högerbak dörr fungerar upp och ner... Vänster sidan fungerar som den ska...

Hoppas nån förstog de där nu :) hehe
av BrianS
martin1g skrev:min har typ gått sönder 2 gånger...
Hvad gør man? Bytter den? eller prøver man med contact spray?
av Blender
Troligtvis Byta Knappsatsen... kopplade bort passagerar sida helt så länge så ingen skulle dra ner den rutan igen.... Blev så Jävla kalt i bilen nu när de snöar å regnar :)
av sssrlr
Hade det problemet på min 2,5T-98, att rutan gick att få ner men inte upp, vänster bak alltså. Jag tog isär kontakten och det var riktigt rikligt med damm som jag blåste bort, sen funkade det klockrent.
av SubMarine
Hade också problem med att vänster bak gick ner men inte upp. Rengjorde knappsatsen och efter det fungerar den igen. Så testa att rengöra innan du köper nytt!
Användarvisningsbild
av Nexus
#27 skrev:Brukar inte var helt ovanligt att knappsatsen vänster fram är trasig.
Vet du vad en ny kostar? min knapp till vä fram rasade idag och nu går ingen av rutorna :cry:
hjälpte inte ta isär och göra rent det är sönderbränt på ena stiftet.

Om du inte gjort det redan så dränk spr[…]

har också haft dålig bemötande fr[…]

Från en lekman: Går inte bromsar p&ar[…]

Injektorer

Klämmor, bultar och kopparbrickor kostar inte[…]