Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av volvofantast
Vi hade 4 st parkeringsbucklor på en bakdörr och jag har retat mig länge på dessa,ringde till en firma som lagar sådana här skador,de fxade alla 4 bucklorna för 750 kr och det blev kanon bra.
Användarvisningsbild
av greeeken
volvofantast skrev:Vi hade 4 st parkeringsbucklor på en bakdörr och jag har retat mig länge på dessa,ringde till en firma som lagar sådana här skador,de fxade alla 4 bucklorna för 750 kr och det blev kanon bra.
Vart i landet är det?
av Fred
I Stockholm, på Kungsholmen, finns "Dent Master". De fixar små bucklor utan spackel och lack. Jag har varit och pratat med dem och de verkar riktigt bra. Pratade också med en kund vars bil precis var klar. Han var supernöjd!! Han visade var bucklan suttit...och jag såg inte ett spår av den! :D
Användarvisningsbild
av midnight
Tjenare!
Dessa bucklor som det skrivs om, kan det vara sådana som kan tas med en limpistol?
Det finns ju dom som behärskar den operationen. Man ska visst limma fast en plaststång som man brukar till pistolen och sedan dra ut bucklan med en polygrip eller dyl. Sedan ta bort limmet med något som bara tar limmet och inte lacken och polera. :-)-) Prova gör ju ingenting,enda är ju att man blir en erfarenhet rikare.
Uppvärmda vindrutespolare.

Nu var mitt problem inte spolarvätska fö[…]

värme problem

Okej! jag tänkte som en sista grej att provtr[…]

VIDA vill inte radera felkoderna, jag misstän[…]