Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Euin skrev:
vetten skrev:Michael Jackson var vår sista superstjärna tyvärr. Nu finns det inga kvar.
Freddy Mercury, John Lennon, Elvis Presley mfl
Där är ja inte berädd att hålla me.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Är inget MJ-fan , jag är faktiskt inte så brydd men jag kan förstå att det finns en hel del som tycker det är tråkigt det som nu hänt.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag har inte lyssnat så mycket på Michael Jackson. Men jag tänker absolut på hans barn, familj och anhöriga!

Jag tycker att man måste visa lite respekt!
Användarvisningsbild
av eccy243
Personligen bryr jag mig inte så hårt. Har inte riktigt gillat hans musik, men jag förstår att det finns folk som sörjer.
Euin skrev:Michael Jackson var vår sista superstjärna tyvärr. Nu finns det inga kvar.
Jag är inte beredd att hålla med "Euin" i detta påstående. Jag tycker att det finns minst 2-3 artister (nu aktiva dessutom) som kan titulera sig superstjärna.
Användarvisningsbild
av Severin
Själv så sörjer jag han en aning, har iof inte lyssnat frekvent på han men han har gjort bra musik.
Han har även inspirerat väldigt många, ingen va sån underhållare på scen som han.

Han har fortfarande rekordet på sålt album, Thriller har sålts i 104 miljoner ex.

Jag anser oxå att han va en riktig superstar, ingen som kommer riktigt upp i hans kaliber.

@ vetten: dra igen om pedofilskiten och alldeles riktig att det är ett skapligt fritt land iaf där jag även tycker du är en riktig idiot efter ett sånt inlägg, han fälldes aldrig......

Visa lite jävla respekt för hans anhöriga och dom som saknar han!

Bild
Användarvisningsbild
av Ticken
vetten skrev:Ingen kan väl sörja en pedofil :-O)
Har läst igenom hela tråden och undrar om du inte skriver sådär bara för att irritera?

Jag är ingen stort fan, men jag har respekterar det faktum att han var en av världens största artister och att så vitt jag vet så har vi inte många som kommer upp i samma "klass" som honom.

Och hela pedofil snacket då?

Litar du på ALLT som sägs i media? Vet du hur mkt pengar som ungjävlarna som anmälde honom får för detta?
Det är bara det som det handlar om, han har pengar, dom vill ha pengar och då hittar man på nått skit.

Jag tror inte alls att han har gjort något sådant, jag kan ju hålla med om att han var jävligt underlig, men å andra sidan så hade han ingen som helst barndom själv så tro fan att man blir rätt märklig då lixom.

/Ticken
av Euin
eccy243 skrev:Personligen bryr jag mig inte så hårt. Har inte riktigt gillat hans musik, men jag förstår att det finns folk som sörjer.
Euin skrev:Michael Jackson var vår sista superstjärna tyvärr. Nu finns det inga kvar.
Jag är inte beredd att hålla med "Euin" i detta påstående. Jag tycker att det finns minst 2-3 artister (nu aktiva dessutom) som kan titulera sig superstjärna.
Hehe som vem då britney spears eller? :P Bara för att dom är kända betyder det inte att dom är värda superstjärne status. Det ska möjligen vara madonna isåfall men det är ju ändå inte i närheten av dom jag tidigare räknade upp.
Användarvisningsbild
av vetten
Ingen av dom artister som nämnts är någon stor stjärna enligt mej 8) Men det är enligt MEJ och min musiksmak. Hade det varit David Bowie då hade vi kunnat snacka om STOR stjärna, eller som när John Lennon blev mördad ja då kunde vi snacka om STORA stjärnor eller artister, men MJ :roll: Så "Vem Bryr Sej" ?:-/
Men ni fans får gärna sörja honom, men kalla honom inte för en storhet, för det var han aldrig och sen spelar det ingen roll hur många ex. dom sålt av någon skiva utan enbart om kvaliteten på deras musikaliska verk.

Förresten!!! Varför är det så att det bara är dom stora stjärnorna som gillar IPRED-lagen och inte dom små? Jo det är dom som drar in mest stålar som är dom girigaste, är det någon som hört att en ny eller liten artist tyckt att det gör något att man laddar ner deras musik?
Så "Fuck them" snåla och giriga är vad dom är och vad sen MJ hade för böjelser det är ju bara skit och äckligt.

Ja du "Loner " du får göra vad faen du vill med tråden, men min åsikt står jag för :-O)
Däck dimensioner

Volvo 940 sänkt med orginal turbo fälga[…]

Uppdateringar i mjukvaruversion 3.7.0 Mjukvarurel[…]

Motoroljenivå

Jag följer instruktionsboken och får en[…]

AC problem V70 2016 D3

Mätt spelet på kompressorn? Vä&au[…]