Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av eccy243
Nej, det torkfiltret är förbrukat och gör ingen nytta. Det är som att lämna en torrboll ute i friska luften. Den blir ju förbrukad utan att göra nån nytta. Köp nytt. Ja, det är annan påfyllningsventil. Så man inte av misstag ska kunna fylla på med fel kylmedium.
Användarvisningsbild
av marasp
Dax för en långtur se om den håller... flickvännen kör från Helsingborg till Karlskoga över påsk. Håller den inte får jag hämta henne :shock:
Bensinpumpen tjuter lite men den får hålla...
AC funkar inte så i helgen blev det blev biltema styling på bakre rutorna så hunden får det lite svalare...
Ett däck som läcker tätas med sprayburk medel.
Håller den ihop hem igen så får man sats lite på AC`n och nya däck. 8)
Användarvisningsbild
av marasp
Klart den höll :P
fick reda på att den drog 1 liter milen vid lång körning :???: snäll körning är det mycket för en 960?
funderar på att koppla ur lambdasonden för att se om ryckningarna försvinner vid 60-80...
Användarvisningsbild
av marasp
Lite update...
Har bytt stolar idag till "Classic" halvskinn baksätet får bli senare då behövs det svetsas dit fästen...
tänkte bytt mattor men inte e det samma mattor som i 940 :shock: 960 har mer ljudisolering formlimmat på mattan 8) så det blev till o skrubba rent...
på måndag blir det felsök på AC spännande och se om man får liv i den...
bilder kommer...
Användarvisningsbild
av marasp
liten uppdate...

Bild
Nyare stolar

Bild

Ny kyler AC gott fylld och med garanti!
men jag har tröttnat så nu är den till salu...
av volvo944gl
jävla bra köp du har gjort! letar sj efter en 965a eller 960... jag köpte såna blåa dioder till intrumenbelysningen med. men jag har allt förutom mellan 90-130 har jag ingen nästan dårligt lyser det iallfall... men duger sålänge!
mer bilder o info tack.. kommer följa denna tråd!
Användarvisningsbild
av marasp
Denna tråd är snart slut... om jag har tur säljs den i morgon...
Det var tänkt att min flickvän skulle haft pärlan men hon vill inte ha den tyvärr...

ja lite fler blå dioder behövs för att det ska lysa riktigt bra.

har fått en 244-88 som jag ska fräscha till sen får nog grabben den om han vill ha den? han e bara 14år.
av volvo944gl
Hehe Okey.. då har han ett tag på sig att göra den till sin egna stil :D
av volvo944gl
vad skall du sälja den för? e ute efter en 960 el 965

Jag plockade bort plastskydden för trösk[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka r[…]

Har tyvärr ingen multimeter.

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &[…]