Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Skulle koppla in mina nya USA-blinkers idag åsså skulle ja koppla så att positionsljuset skulle både lysa och blinka när man ska blinka, men så råkade ja mixtra lite för mkt så att nu e mina blinkers helt döda :( varningsblinkersen funkar hur bra som helst, men när man ska använda blinkersspaken å blinka höger eller vänster så händer inte ett skit. Inte ens dom gröna pilarna på instrumentbrädan blinkar :( har kollat inuti reläet men ser inget konstigt, kan det vara reläet ändå eller e de något annat? är inte bra på el alls så jag e mycket tacksam för hjälp!!
problemet e löst, va bara säkring 9 som va sönder :) men nu däremot e all form av blinkers döda, körriktningsvisare å varningsblinkers funkar inte å ja har ingen aning varför. De e nått konstig me helljuset också, klickar konstigt från reläet å de funkar inte alls när man bara har positionsljus å halvljuset igång på ljusomkopplaren. någon som vet vad som kan va fel? kan tillägga att blinkersreläet inte heller klickar så ja misstänker ju att de e sönder :(
emblemwraps -crome delete

Jag har den på min bil, ser bra ut. IMG_0[…]

Ja det är i andra läget som säkring[…]

Typiskt för dåliga hjullager brukar var[…]