Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Teemu
gör du rätt i... det är när man rusar in i något det kan bli tokigt. :) Hoppas du får många bekymmers fria mil med nya bilen.
Användarvisningsbild
av Bosa
Teemu skrev:gör du rätt i... det är när man rusar in i något det kan bli tokigt. :) Hoppas du får många bekymmers fria mil med nya bilen.
Med tanke på greeekens inlägg att det kommer bli många sidor gjorda efter köp så verkar oddsen för att det ska bli bekymmersfria mil ha sjunkit rejält. :D
Användarvisningsbild
av Bosa
Jahapp, då hämtade man bilen igår. Så nu har jag kollat upp hundbur, sänkning och solfilm. Hundbur och solfilm är vad som ligger högst upp på listan över inköp. Jag hade bestämt mig för att inte sänka eller köpa 17"/18"-fälgar men det verkar som om det kan tänkas gå åt pipan med det valet. Takvinge blir det också, är det bäst att köpa färdiglackad direkt från Volvo eller? Lackerarna häromkring är inga jag är nämnvärt imponerade över nämligen.
Användarvisningsbild
av Bosa
Ja då har man avverkat drygt 20 mil iaf. Känns riktigt bra faktiskt, trodde jag skulle toksakna turboknuffen men jag känner mig nöjd. :)
Användarvisningsbild
av Bosa
Nu då? Fortfarande kass kvalité.

Bild
Senast redigerad av 2 Bosa, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
Din bild funka inge bra :)
Användarvisningsbild
av Bosa
Var in till Östersund igår och hoppade in och snackade solfilm. Hade från början tänkt ha som på V40:n, näst mörkaste på skåp och bakdörrar sen den ljusaste på främre sidorutorna. Men han rekommenderade att köra näst mörkaste på skåpet en ljusare toning på bakdörrarna och ingen toning alls på framdörrarna, påstods att man lurar ögat så allting ser diskret tonat ut om jag föstod det rätt. Nån som har sett en liknande toning eller ännu bättre har bild på det?
Användarvisningsbild
av What
Bosa skrev:Jahapp, då hämtade man bilen igår. Så nu har jag kollat upp hundbur, sänkning och solfilm. Hundbur och solfilm är vad som ligger högst upp på listan över inköp. Jag hade bestämt mig för att inte sänka eller köpa 17"/18"-fälgar men det verkar som om det kan tänkas gå åt pipan med det valet. Takvinge blir det också, är det bäst att köpa färdiglackad direkt från Volvo eller? Lackerarna häromkring är inga jag är nämnvärt imponerade över nämligen.
Va vart det nu då??
Användarvisningsbild
av Bosa
What skrev:Va vart det nu då??
Har inte monterat solfilm än så jag vet inte hur jag ska göra än så länge. :)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
Stötdämpare bak

Har du någon länk till en sådan? […]

V60 T4 2012 Bränslelukt

Har en V60 T4 2012. Luktar bensin när motorn […]

Tack så mycket för svaren. Jag köp[…]

Okej. Ja jag får samma som dig , 0122 l&arin[…]