Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av camaro69
Glad midsommar och skål på er.

Nu knäpps pilsnern upp och sillen dukas fram. Skål på er. Hallands flädern är lagom immig.

Bilarna får stå.
Användarvisningsbild
av Nexus
Glad midsommar i denna tråden oxå då :wink:
Användarvisningsbild
av vetten
Såja :-)-)
Då har man ätit sill, färskpotatis, grillat och nubbat och är mätt, nöjd och lite rusig :mrgreen:
Så GLAD MIDSOMMAR på er alla där ute och tänk på att inte köra bil för tidigt imorgon :-O)
Användarvisningsbild
av Ståhl
Glad midsommar på er!

själv sitter man och avnjuter några kalla öl. Blir väll till att ut och rangla runt senare. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Brainy
Brainy skrev:Glad midsommar!

Jag är beredd att hjälpa Bjompa med det där. Jag ska nu ut och åka 120-130mil med familjen i helgen, gud nåde den som äventyrar deras säkerhet pga fylleri :evil:
Mjahapp, så hamnade man i den statistiken bland folk som behövde ringa efter bärgare då...

Vi har åkt Arboga - Helsingborg (kikade på sve -ita) - Malmö - Köpenhamn - Göteborg och en massa kringåkande på de olika orterna.

Eftersom jag inte litar på min 9-5a helt ut med tanke på allt strul som varit på den så hade vi nu svärfars 9-5a.
På vägen hem så kommer vi till Örebro när så väl turbon rasar å det grövsta. Navigatorn sa före raset att vi borde vara hemma kl.18, nu har jag varit hemma en halvtimme.

Tur svärfar var med i alla fall så jag slipper sitta och ha allt för dåligt samvete.

SAABAR :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Något som faktiskt stör mig lite är att folk i det här landet inte vill hjälpa till. Den enda bil som stannade under de 1.5h som vi väntade på bärgare var en utlandsreggad bil med utlänningar i. Inte en svensk stannade. Polisbilar passerade det 3 eller 4 gånger, ingen av dem stannade.
Användarvisningsbild
av camaro69
Om du struntat i fotbollen hade bilen varit hel. :wink:
Användarvisningsbild
av cybermunk
camaro69 kan inte annat än hålla med dig hahahaha :P

Jag tittade nu på bilder på bagageutry[…]

Felkod B5

För mig låter det som att det är s[…]

Må så vara, men det är flera star[…]

Om vägavgifter hade lett till motsvarande s&a[…]