Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av raveper
Behöver man införskaffa sig ett special instrument till 90 graders dragningen då?
av *pettson*
Nejdet måste man inte. Vill du kan du förvisso skaffa dej en gradskiva till spärrskaftet.. Men kan du inte se vad som är ungefär 90 grader så känns det tyvärr inte som att du är den som ska dra i bulten.. :wink:

hmmm I_ 90 grader..
I
I 180 grader
av raveper
Självklart förstår jag vad 90 grader är. Men man vill ju vara på den säkra sidan och fråga först. Känns så jobbigt att förklara sig i efterhand när man ev. gjort bort sig.
Tack då vet jag.
av alan
Det är synd för jag använde Mr petssons guide och det gick kanon, utan att jag försökte pressa ihop splicet iställer för tvärt om?
Använde en knut från biltema som har funget bra, dock rekomenderar jag att du köper en extra damask för det är lätt gjort att skada den och då är det inget kul om man inte kommer åt en ny direkt. Jag tror den kostar en hundring. Om den inte går åt så kanske du behöver den någon annan gång. Brukar juh vara så att man aldrig behöver det man har liggande bara det är juh en anledning att ha en liggande :lol:
240 b230f lh 2.4 impulsgivarsignal

Kan tillägga att efter jag bytt tändspol[…]

Anliggande frambroms 740

Hej! Upplever att frambromsen känns lite anli[…]

installera dragkrok

Säkringen är en 40 A. J.case kallas type[…]

Nolla motor V70 D3

Jag brukar bara nolla efter original markeringarna[…]