Mörkt är snyggt på en svart bil! MEN utan parkeringssensor kan det bli svårare att backa från en parkering natt tid men dag tid ska det inte vara allt för farligt. Pappa hade mörkaste toning på sin V70 utan parkerings sensor..
Ett sätt hade varit att köra till företaget och se om dom har lite prover, alternativt så kanske dom har någon bil där med toning på. Dom som jobbar där lär ju ha tonade rutor på sina bilar!
Många kör med en någt lägre grad på bakrutan för att se bättre igenom, det syns ingen direkt skillnad mellan bak och sidorutorna om man gör så, såvida det inte skiljer jättemycket på filmerna..
det där med solfilm är mycke mer än bara lujust melan & mörkt.
det fins hundratals varianter, med olika genskaper & eller toner/nyanser.
åk o prata med dom som ska göra jobbet.
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Jag har lelax mörkaste å på höstarna är det lite meckigt att backa, då lär man sig hur stor bilen är.... Men det är snyggt! Otroligt skönt att även slippa få hela bilen upplyst när man får upphinnande trafik bakom sig på nätterna oxå. Den verkar inte så repkännslig heller, har haft det i 3 år nu å inga repor.